Feel free to translate!

maandag 25 mei 2015

Vintage?

Hallo allemaal!

Goedemorgen op deze pinksterdag!
 Hebben jullie een leuk weekend tot nu toe?
Heel erg bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige post en kaart. De hectiek is hier nog (lang) niet voorbij. Ik zie dat mijn vorige post alweer van een maand geleden is....geen idee waar de tijd blijft...

Maar tussendoor toch lekker aan de fröbel! Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn peettante, zij is morgen jarig. Toen ik 'm af had, keek ik eens goed naar de kaart. Heb ik nou per abuis een vintage kaart gemaakt? Hahaha, ik als een soort van anti-vintage-kaarten-maakster heb er onbewust toch eentje gemaakt. Het komt nog wel een keer goed met me hahahaha!


Bij My Besties International start vandaag een nieuwe challenge met als thema: Anything goes / alles mag. De gebruikte image vind je hier en heb ik ingekleurd met Copic Markers.

Zaterdag ben ik naar de musical Soldaat van Oranje geweest (sinterklaaskado)....en ik ben nog helemaal onder de indruk. Wat een topmusical!! Ik heb onwijs genoten!

Ik wens jullie allemaal een heerlijke dag en een fijne week met natuurlijk veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

16 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart, Wendy. Alles past zo mooi bij elkaar.
    Nog een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Erg mooi gemaakt! En de musical is inderdaad schitterend...geniet nog maar lekker na... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prqchtige kaart Wendy,
    Mooie vintage look erbij. Ook al ben je anti vintage, is je onbewust goed gelukt! Hihi. Prachtige Bestie!
    Doe rustig aan zou ik zeggen met alle hectiek.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty Wendy. Love the adorable image and your beautifully designed and embellished card.
    Have a lovely week.
    Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wendy
    Wat een leuke vintage kaart, ik heb het ook niet in mijn vingers, maar het is jou goed gelukt.
    Mooi gekleurd ook.
    In de hangar van Soldaat van Oranje heeft mijn man vroeger gewerkt, toevallig hè, ik zou er best nog weleens naar toe willen, maar de herinneringen hè, beetje moeilijk.
    Maar jij hebt genoten en dat is geweldig voor je.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat het je er weer een mooi kaartje van gemaakt Wendy, prachtig.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wendy :-D.
    Mooie kleuren en ook mooi gekleurd!!
    Ik ben ook naar Soldaat van Oranje geweest, dat was zoooooo genieten. Echt spectaculair ;-). Geniet nog maar lekker na....
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt inderdaad wel een vintagekaart ;-) maar mag er zeker wezen! Erg leuk gedaan, ook je vorige kaart ondanks dat het allemaal niet zo lekker loopt... Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi wendy
    ik zag dat ik heel wat heb gemist van jou prachtige creatie ook je muis super lief geworden en dan dit ja toch vintage kaartje prachtig ingekleurd en mooie details er op verwerkt

    wat je ouders betreft erg sneu voor ze

    freubelen is lekker ontspannend meid en als je daar tijd voor hebt lekker doen doe ik ook heb ook minder tijd er voor maar benut wel de tijd dier wel voor is

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje Wendy, zeker een vintage uitstraling. Je Bestie is zo mooi ingekleurd en het kaartje wat je eromheen gebouwd hebt is lief en romantisch vind ik. Mijn man is ook naar soldaat van Oranje geweest en was er ontzettend van onder de indruk.Nog lekker nagenieten hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een mooierd!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een mooie kaart
    veel aparte dingen erop
    leuk hoor
    bedankt voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy,

    Je hoeft helemaal niet anti- vintage te zijn hoor!
    Ik vind je kaartje echt prachtig met alle elementen en kleuren!
    Dank je wel voor je mooie bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy