Feel free to translate!

maandag 17 februari 2014

11 jaar!

Hallo allemaal,

Het gaat een beetje moeizaam de laatste tijd maar nu laat ik dan eindelijk het kaartje zien dat ik heb gemaakt voor de dochter van mijn vriend. Ze was in januari al jarig maar ik loop tegenwoordig een beetje achter de feiten aan. Gezondheidsdingetjes hè... 
De kleine meid is 11 geworden en heeft deze kaart op een prominent plekje op haar slaapkamertje gezet, zo lief. Daar doe je het toch zeker voor!


Challenges

Ik wens iedereen een hele fijne week met natuurlijk veel knutselplezier!

Lieve groetjes, Wendy

33 opmerkingen:

  1. wat een beeldschoon kaartje voor Sanne, ik wens je sterkte toe Wendy.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief en mooi kaartje Wendy. Wat leuk dat de ontvangster de kaart een speciaal plekje heeft gegeven.
    Leuk dat je mee doet met de uitdaging bij DSCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning card,beautiful coloured and image!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stoere Bestie heb je gebruikt Wendy op deze vrolijke verjaardagskaart. Ik begrijp wel dat die een prominent plekje heeft gekregen bij de jarige...complimentjes hoor, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart en geweldig ingekleurd
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ben ik nog een keer leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,
    wat een superleuk kaartje voor Sanne. En dat doet je dan goed he, dat ze hem op een heel mooi plekje zet op haar kamer!
    Het is ook een heel mooi en lief kaartje. Heel persoonlijk gemaakt met naam en leeftijd erop.
    Jij sterkte met de gezondheidprobleempjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje Wendy, prachtig! ik wens je beterschap.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is schitterend Wendy, kan me goed voorstellen dat ze hem geweldig vond en dat hij staat te schitteren op haar kamer.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Scrapbook Stamp Society, dank je wel en veel succes.
    Sterkte met je gezondheid meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een prachtige kaart en ik weet zeker dat de dochter van je vriend er erg blij mee was, het is een schatje en ziet er lief uit (je kaart hihi, je vriend ken ik niet.....lol)
    Sterkte met je gezondheid,
    liefs hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje Wendy en wat een gave digi heb je gebruikt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC! Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wendy, wat een droppie van een kaart heb je voor Sanne gemaakt, dat de kaart een ere plekje heeft gekjregen geloof ik graag, hij is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Deze kaart is dan ook wel heel erg mooi! Leuk als het zo gewaardeerd wordt he?! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kan me voorstellen dat Sanne hier helemaal weg van was:0) het is een schatje!! alles past perfect bij elkaar en wat heb je haar weer prachtig ingekleurd!
    ik bel je nog...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje hij is weer helemaal top! super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat het een mooi plekje in haar kamer heeft gekregen :-). Kan me voorstellen dat ze er superblij mee was!! Hele leuke kleuren heb je gebruikt.
    Ik wens je veel beterschap Wendy!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan me voorstellen dat deze kaart een speciaal plekje heeft gekregen.
    Super leuk geworden, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Wendy, het blijft tobben hé met je gezondheid,,,,jammer voor je! Maar toch fijn dat je af en toe iets kan laten zien en wat voor één! Prachtig hoor, ik snap wel dat die lieverd dit schitterende kaartje een mooi plekje geeft!

    Liefs, sterkte en vooral een hele dikke knuffel!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is inderdaad een plaatje van een kaart. Snap heel goed dat die een mooi plekje in haar kamertjes heeft gekregen!
    Fijne dag, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy,
    Wat een schattig kaartje voor Sanne, leuk dat ze er zo blij mee was, sterkte met je gezondheid, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat vind ik niets gek dat zo'n mooie kaart een ereplaatsje krijgt!!!
    Vervelend dat het met je gezondheid wat tegenzit, hopelijk gaat het snel wat beter.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje Wendy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige kaart heb je gemaakt Wendy en dat je binnenkort je weer beter voelt.


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator





    BeantwoordenVerwijderen
  24. o maar ook ik snap wel dat dit kaartje een ere plekje heeft gekregen hij is super mooi wendy en echt voor een meid van 11 jaar

    hopelijk voel je je binnenkort wat beter meid sterkte en beterschap

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie kaart Wendy
    Beterschap en sterkte toegewenst
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart. Heel leuk de cijfers en letters verwerkt.
    Bedankt voor het mee doen bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart.Kan goed begrijpen dat ze daar super blij mee was.Veel Beterschap.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart voor een 11 jarige. Geen wonder dat ie een mooie plek heeft gekregen.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC

    Gr. Anita
    Designteam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een snoepje....heel lief kaartje en natuurlijk verdient deze een prachtig plekje. Fijn dat je meedoet bij DSCC en vanaf mijn vakantieadres stuur ik je lieve groetjes. Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  30. erg mooi kaartje , dat zeker een mooi plekje verdiend, en dat heeft het dus ook gekregen.
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging van DSCC.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuk kaartje!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Wendy,

    Wat een leuke kaart is dit voor een meisje van 11 en fijn dat ze hem een mooi plekje heeft gegeven is toch altijd leuk als je werk gewaardeerd word.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy