Feel free to translate!

woensdag 24 juli 2013

Home Sweet Home

Hallo lieve bloggers,
Ik ben weer thuis! Vannacht heb ik na tweeëneenhalve week weer heerlijk in mijn eigen bedje geslapen....there's no place like home... Maar in de tussentijd ben ik wel verliefd geworden op Toscane, wat een prachtig deel van Italië! Zoveel moois gezien......prachtige herinneringen gemaakt.
De koffer is inmiddels leeg en de wasmachine draait overuren. Mijn markers had ik meegenomen maar ik heb er (helaas) niets mee kunnen doen. Slecht licht, vol programma etc. Dus ik popel om weer aan de slag te kunnen gaan! :-) Ik ben ook erg benieuwd wat jullie allemaal hebben gedaan en gemaakt de laatste weken dus ik ga de komende tijd een rondje langs jullie blogs maken!
Een nieuw kaartje kan ik nog niet laten zien maar wel eentje die ik voor mijn vakantie heb gemaakt en nog niet op mijn blog heb gezet (dacht ik)...


En natuurlijk een impressie van mijn vakantie!


Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart, wat was dat heerlijk om bij thuiskomst te lezen! Gelukkig is het voorprogrammeren ook goed gegaan. :-)

Lieve groetjes, Wendy

17 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy, ik zie je net binnen komen. Wat heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad...dat heb je toch maar weer in je pocket!
    Mooie foto's zie ik en je kaart is een beeldje. Ik heb er net eentje gemaakt met hetzelfde koppie haar (Prijs gewonnen bij Besties...3 digi's)
    Wat zijn ze leuk hè. Ik hoop dat je een beetje uitgerust bent en lekker kunt nagenieten.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die Wendy,
    welkom thuis:0) heb je gemist haha
    aan de foto's te zien heb je het heel leuk gehad!
    ben heel benieuwd naar je vakantieverhalen...
    je kaartje is weer te schattig!
    tot gauw!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wendy,

    O wat ben ik blij dat je er weer bent heb je gemist hoor!!!
    En zo aan de fotocollage te zien heb je het heel leuk gehad we spreken elkaar wel weer.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje en hele mooie foto,s heb je gemaakt en gelukkig heb je een goede vakantie gehad.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, Wendy!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben in de vakantie, prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wendy toscane daar wil ik ook graag nog eens heen prachtige fhoto,s er van en fijn dat je zo genoten hebt

    en ook weer een heel mooi kaartje nee die hebben we nog niet gezien

    en super mooie bestie er bij mooie detia,s weer en op en top kaartje

    nu maar weer genieten van mooie kaartjes maken als het weer een beetj mee zit

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je ziet er goed uit Wendy, de vakantie heeft je goed gedaan, fijn dat je er weer bent, je kaartje is een snoepie van een Bestie.
    Héél Nederland is in de ban van haar, maar ze is ook zo leuk,ji hebt er ook een prachtige kaart van gemaakt, ook weer prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy

    Prachtig is je kaartje met die leuke Bestie met haar geweldige jurk.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie, leuke dingen zijn altijd zoooo snel voorbij, nu nog lekker nagenieten hoor.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    Wat heerlijk zo'n mooie vakantie in Toscane! Als het goed is dan is je batterij weer opgeladen na alle drukte van thuis. Geniet nog maar lekker na en je foto,s zijn prachtig! en ook je Bestie kaart is weer een topper!! En welkom terug in blogland!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. She is gorgeous Wendy and beautifully coloured. Love the papers and design.
    Hugs Sharon. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fantastische leuke kaart heb je gemaakt Wendy, erg leuk.
    Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad, erg leuke foto's ook.

    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel mooi uit.
    Leuke foto's zijn dat.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Wendy,
    wat een supervakantie heb je gehad. De compilatie ziet er helemaal leuk uit. En je kaart ook! Veel plezier met de blogronde. Je zal veel moois zien bij iedereen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is toch zo moeilijk om ons knutselgerief thuis te laten, ik ben ook zo iemand die altijd wat mee op reis wil nemen.
    Leuke foto's heb je gemaakt van je reis naar Toscane.
    Ik ben er ook al naartoe geweest en 'k zie dat die toren nog altijd even scheef staat dan toen (haha).
    Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    Leuk plaatje erop en zoals altijd geweldig mooi ingekleurd. Top gedaan Wendy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je impressie van je vakantie laat een prachtig beeld zien van wat je daar allemaal hebt ontdekt Wendy! Mooi dat we zo ook even van Toscane kunnen genieten. Je kaartjes zijn ook om te genieten hoor! Prachtig kaartje heb je geplaatst net zoals de vorige die ik toch gemist heb...schitterend!!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke vakantiefoto´s Wendy, ziet er erg mooi uit daar...
    Je kaartje is natuurlijk ook weer prachtig gemaakt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy