Feel free to translate!

maandag 3 juni 2013

Hugs!

Hallo lieve bloggers,

Ik heb julllie gemist!!!! De laatste weken (of eerder maand...of misschien wel nog langer) heb ik een aantal vervelende behandelingen in het ziekenhuis gehad waardoor ik enigszins was uitgeschakeld. Ik ben er nog een beetje van aan het bijkomen. Dus veel van jullie kaarten en creaties heb ik helaas niet gezien. Ik heb me voorgenomen om dit de komende dagen in te halen. 
Het enige wat me tussendoor (in etappes) wel is gelukt, is het maken van kaartjes voor het design team van Besties Challenge. Vandaag start weer een nieuwe challenge: sew or add buttons. Kijk maar even op hun blog. Ik heb dit kaartje gemaakt:


Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges: Anmacreatief en Kaartjes-inspiratie.

Ik wens jullie een heerlijke week met veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy

32 opmerkingen:

  1. O Wendy wat vervelend zeg, hopelijk ben je weer snel de oude. Je kaartje is een schatje, leuk om onder dat hartje dat lusje te maken, mooie bloem, lief plaatje schitterend ingekleurd, kortom een schitterende kaart.
    Van Harte beterschap, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Wendy
    fijn dat je er weer bent en ik hoop dat je gauw weer herstelt van alle ingrepen, ( ik weet er alles van want ik top met mijn ogen en darmen, rug enz )
    maar je kaartje is echt een schatje om te zien en zo mooi ingekleurd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze schitterend ingekleurd!!! Een prachtige kaart heb je gemaakt en helemaal feestelijk!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer bent, Wendy, hopelijk knap je nu snel weer een beetje op! Sterkte!
    Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,

    oooh ..ik had je al gemist, hoop dat het zal helpen..je kaartje is schattig..wat mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful card, love all the pretty embellishments, hope you will soon be back to full health, take care,
    hugs,
    Colette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug in blogland Wendy:0) ik heb je ook gemist hoor!! je kaart is in ieder geval weer super mooi geworden!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je terug te zien Wendy.
    Een big hug van mij.
    Je kaartje ziet er weer super uit en zo mooi ingekleurd, daar kunnen we nog wat van leren.
    Schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meid toch heel veel sterkte met herstellen en bijkomen
    !
    Je kaartje is heel erg leuk geworden ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt Wendy....
    ook wil ik je heel veel sterkte toewensen om weer op krachten te komen toy toy toy kan je dat zo zeggen.
    Liefs Ghea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wendy, ik kan me alleen maar bij de andere dames aansluiten en je veel beterschap wensen, aan je prachtige kaart is het in ieder geval niet te zien dat je in de lappenmand zit.Sterkte vrouwtje.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap en sterkte Wendy
    je kaartje is weer prachtig wat zijn die stempels toch leuk

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw....wat heb je een supergave kaart gemaakt!! Deze digi's zijn ook weer zo onwijs leuk!
    Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook hoop dat je snel weer de oude bent, je kaartje ziet er weer prachtig uit Wendy.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy, wat naar voor je dat je je niet zo lekker voelt. Ik hoop dat die behandelingen hun werk gaan doen. Je kaart is prachtig meis...en de digi heb je supermooi ingekleurd. Ik vind ze zoooo leuk maar weet niet zo goed hoe dat met die dollars zit als je gaat bestellen. Gelukkig komen er stempels van naar Nederland.
    Ik wens je alle goeds en liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje Wendy wat vervelend voor je meis, hoop dat je snel weer wat zal gaan opknappen, weet dat ik aan je denk. Je kaartje is weer zoals altijd schitterend, ik vind het weer een toppertje, zo mooi ingekleurd. Sterkte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super leuk kaartje Wendy, prachtig! Ik wens je een spoedig herstel toe.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje Wendy!
    Beterschap gewenst!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat naar dat je zo aan het tobben bent met je gezondheid Wendy,sterkte hoor en hopen dat ze je ergens mee kunnen helpen. De besties lijken voor jou gemaakt,je maakt er zulke mooie en lieve kaarten mee,dit is ook weer zo'n schatje.Héél mooi ingekleurd en opgebouwd,ik ben er weg van...lieve groetjes en zorg goed voor jezelf,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy , spijtig om te lezen dat het met je gezondheid wat minder gaat. Hopelijk knap je gauw weer wat op. Je kaartjes met de Besties zijn zooooo mooi !! Ik heb ze nog niet gebruikt , maar dat gaat niet lang meer duren denk ik. THNX voor de inspiratie ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. The thorough such as of the not work supplies you with a corporate look and style so you
    merely delight individuals at an results-oriented area.
    The definition of java table' might possibly not have for ages been being called until finally a bit later, nevertheless the brand name and design may possibly was involved with returned great deal increase. Yourself increase the level of weather along at the ecological in case employ clean air filter systems. a lot) Do you love a thing? Cappuccino may well be "decaffeinated" via the treating the hole bean along with chemicals chlorinated hydrocarbons.

    Feel free to visit my weblog http://coffeemakersnow.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card Wendy !
    Love your coloring and great design.
    Hugs,
    Christy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er heel goed uit.
    Dank je wel voor het meedoen bij Besties Challenge.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gos, wat vervelend voor je dat het weer even niet meer ging...hoop dat ze wat voor je hebben kunnen doen! Verdeel jij maar lekker je tijd en energie voor het maken van prachtige kaartjes zoals je dat bij deze ook weer hebt gedaan! Geweldig, deze stempels zijn je op het lijf geschreven Wendy, je kleurt ze prachtig en dan verwerk je ze ook nog fantastisch! Heel mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wendy,
    wat een superleuke kaart heb je gemaakt, En wat rot voor je dat je lichamelijk niet fit bent en er steeds weer last van hebt. Sterkte ermee en kalm aan!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi wendy meid wat erg vervelend te horen dat je gezondheid niet erg goed gaat en je wat vervelende onderzoeken hebt moeten doorstaan ik wens je heel veel sterkte er mee een dikke knuf van mij en doe lekker kalm aan .

    dan je kaart meid ik vind hem prachtig de kleurtjes weer de detais hoe je de stempel hebt ingekleurd heel mooi meid geniet er lekker van om je mooie kaartjes te maken en wij genieten mee

    lieve groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat vervelend voor je. Ik weet er alles van. Ben blij dat je weer een kaartje hebt gemaakt. En leuk dat je meedoet aan de KIC Challenge.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Och meis wat vervelend om te horen, ik miste je al in blogland maar nu begrijp ik waarom.
    Je kaartje is schitterend heb gister ook een digi van haar besteld ze zijn zo schattig.
    Beterschap nog hoor en ik zie je vanzelf weer verschijnen ;-)
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart, leuke afbeelding!
    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je een leuke stempel gebruikt voor deze kaart, het geheel is erg mooi. Leuk dat je meedoet met de junichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy