Feel free to translate!

maandag 8 april 2013

Jarig op Koninginnedag!

Hallo allemaal!
Wat was het gisteren heerlijk weer....eindelijk lente! Hopelijk hebben jullie er allemaal net zo van genoten als ik. Mijn snoetje is zelfs al een beetje verbrand...een lekker rood kleurtje. Deze feestelijke maand met koninklijke verjaardag én troonswisseling staat ook in het teken van rood...en van wit en van blauw en van vlaggetjes...kortom FEEST! Met dat thema zijn er heel wat leuke kaartjes te maken en natuurlijk ben ik ook aan de slag gegaan. Mijn moeder is jarig op deze allerlaatste Koninginnedag en dat is toch wel extra bijzonder. Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt:


Bloemetjes in rood, wit en blauw en natuurlijk mag een kroontje, rechtsonder bij het strikje, niet ontbreken! 
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges bij ScrapkaartchallengeScr@p-Cards Challengeblog en Antoinette-kleurenfestijn.

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik geniet hier iedere keer weer van!
Ik wens jullie een goede week en veel knutselplezier!

Groetjes, Wendy


34 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk zeg dat je al een beetje een kleurtjes hebt! Ik zit nu naar buiten te kijken door het raam, maar ga straks even het balkon proberen!
    Je kaart is super! Leuke kleuren, stempel mooi ingekleurd en super afgewerkt met bloemen en tekst.
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik je moeder niet ben Wendy, dan had ik deze prachtige kaart voor mijn verjaardag gekregen, wat heb je de kaart weer prachtig gemaakt, mooie details, mooi gekleurd, ik vind je kaart schitterend.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy, wat een schitterende kaart heb je voor je moeder gemaakt, ik vind hem beeldig. zo lief dat hartje met een parelhartje erop, dat keoontje is zo schattig. Mooie kleuren, lief plaatje wat je mooi ingekleurd hebt, leuke tekst en vlaggetjeslijnen, kortom een plaatje! Dat wordt inderdaad wel een hele speciale dag voor jullie allemaal.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Wendy, wat een leuke feestelijke kaart heb je voor deze verjaardag gemaakt! Vreemd als je altijd op Koninginnedag je verjaardag viert dat dit afgelopen is...ik denk dat er altijd iets van een vleugje bijzonderheid op deze dag blijft...maar goed, geniet er van en je moeder gaat ongetwijfeld van dit schitterende kaartje genieten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    Wat een lief kaartje heb je voor je moeder gemaakt, leuke digi, mooi in roord/wit/blauw ook de bloemetjes en wat een schattig kroontje..super..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je die toch weer leuk gemaakt Wendy.
    Alles zo fijn afgewerkt, helemaal perfect.
    Je mam zal blij zijn met dit geweldig mooi kaartje en natuurlijk ook super trots op haar creatieve dochter.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje, Wendy, daar zal je moeder blij mee zijn. Vind helemaal leuk met al die mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is echt leuk, maar wij zijn een Magnolia blog dus je mooie kaart kan helaas niet meedoen groeten van Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker bijzonder Wendy, dat je moeder dan jarig is!! Leuk om dan ook zo de datum erbij te zetten!! Kan ze het nooit meer vergeten......
    Heel leuk met het kroontje en alles in rood/wit/blauw!
    Supergaaf gedaan!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje en zo een lief stempeltje ,echt Hollands kaartje.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooi kaartje!!!
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy,wat een lieve vrolijke kaart voor je moeder,echt een lieverdje,leuk met die bloemetjes,ziet er super uit.Ik wil je ook nog bedanken voor de leuke reactie op mijn poëzieboekje,altijd leuk om te lezen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw Wendy wat heb je dit schitterend gemaakt voor je moeder, ik vind hem werkelijk een toppertje, wat heb je dit weer supermooi gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb jij een schitterende kaart gemaakt voor je
    moeder, daar zal ze vast blij mee zijn, kijkt ze niet
    op je blog van te voren ?

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je een mooi kaartje voor je moder gemaakt en dit zal ze zeker waarderen.
    ook je vorige kaartje vind ik een echte beauty.
    alle bloemetjes makn het af vind ik en prachtig opgebouwd.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje heb je voor je moeder gemaakt Wendy, helemaal top.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een supermooi kaartje is dit geworden! Wat zal je moeder daar blij mee zijn!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Wendy! Je moeder zal aangenaam verrast zijn en fier zijn op zo'n handige dochter als jij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy, gossie wat een prachtige kaart met veel details heb je voor je mam gemaakt. Wat zal ze daar blij mee zijn ... en trots op jou, zeker weten. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wouw wat een prachtige kaart
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy, wat een prachtige kaart. Hier zal je moeder zeer vereerd mij zijn. Zo mooi! Een echte kaart om trots op te zijn. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wooow Wendy wat zal je moeder blij zijn met deze prachtige kaart. Ik vind het een plaatje en tevens een toppertje. Deze dag zal ze nooit meer vergeten denk ik!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige kaart zeg voor je moeder, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een enige kaart heb je gemaakt voor je moeder Wendy!
    en je weet het he, je mag altijd gezellig komen freubelen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi kaartje en wat zal je moeder er blij mee zijn
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha Wendy,
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Vol van schitterende details. Ik hou wel van deze kleurencombinatie!
    Gaat het goed? Het mooie weer komt er aan!!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wendy,
    nou ik heb je gevonden hoor! Leuke blog heb je en je maakt mooie kaartjes! Ik vond het vandaag superleuk om te freubelen bij Jolanda en leuk om kennis met je te maken. Ik was nog net op tijd om de trein te halen maar ik heb wel moeten rennen! Hihi.
    Groetjes Pouwla.
    O ja mij volgde je al!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een super mooie kaart voor je moeder meid

    prachtig gedaan en de kleuren combi erg mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooie kaart.leuke details heb je gebruikt.


    groetjes eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wendy , ik heb je blog gevonden !! Ik vond het erg leuk je te ontmoeten. Wat heb je een mooie kaart gemaakt voor je moeder. Ziet er feestelijk uit met die vlaggetjes. Een hele lieve stempel en mooi gekleurd. Ik kom nog wel eens vaker langs hier. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Echt prachtig gemaakt Wendy! Bedankt dat je mee hebt gedaan met onze challenge bij het Scrap-Cards Challenge blog.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk kaartje. Bedankt voor de deelname aan ScrapKaartChallenge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy