Feel free to translate!

vrijdag 1 maart 2013

Voor een jarig jobje!

Hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje! Mocht ik nog geen goed humeur hebben, dan krijg ik dat wel na het lezen van al die leuke reacties die jullie achterlaten! Het lukt mij helaas niet om steeds alles bij iedereen bij te houden, maar ik doe mijn best! Ik ben al blij als het me met enige regelmaat lukt om een kaartje te maken én te plaatsen. Dat heeft te maken met mijn gezondheid. Helaas heb ik nu te horen gekregen dat ik voor 100% arbeidsongeschikt wordt bevonden...dat sloeg wel even in. 
Maar genoeg gezeurd... Vandaag is het een feestdag want een lieve meid viert haar verjaardag. Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt:


Als het goed is, heeft ze de kaart inmiddels ontvangen dus ik kan 'm wel laten zien.


Ik wens jullie allemaal een goed weekend en veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy


24 opmerkingen:

  1. Jeetje Wendy wat een naar bericht dat je 100% arbeidsongeschikt bent bevonden, ik wens je heel veel sterkte toe.

    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor je Jarige dochter, Van harte gefeliciteerd ik wens je een hele gezellige dag toe.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Super mooie combinaties en kleuren.

    Heel veel sterkte met het verwerken van het nare bericht!
    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    Ik heb de kaart gekregen hoor Wendy, ik vind hem zo mooi en dan je cadeautje, helemaal super. Ben er stil van. Je mooie kaart staat te pronken op de kast. Ik vind hem prachtig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendy
    Natuurlijk hakt er zoiets in. Jij wist natuurlijk zelf allang dat het niet goed ging maar als het dan nog eens uitgesproken wordt dat je niet meer voor 100% aan de arbeid kunt komt dat hard aan, zeker omdat je daar nog veel te jong voor bent. Hopelijk kun je het een plaatsje geven en kun je met je hobby het af en toe vergeten want dit zal wel aan je vreten.
    Je kaartje is weer een schatje, ik vind het geweldig mooi gemaakt, wat leuk die tesktstempel of heb je dat zelf in Word ofzo gemaakt?
    dikke knuffel, sterkte, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    Dat 100% arbeidsongeschikt, is mij ook gebeurd en jammer,daar is niks aan te doen..Moeilijk om te accepteren..maar wie weet..leer je er mee om gaan en..kun je lekker wat meer tijd aan je hobby besteden..Je kaartje is schattig..heel mooi ingekleurd...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, hij is helemaal geweldig met
    deze kleuren en leuke details ☺

    Heel veel succes met je gezondheid gewenst, ik weet
    ook hoe het is, ik ben 24 uur moe...
    Hoe moeilijk sommige dingen soms zijn, toch proberen
    een plekje te geven..

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooi kaartje met hele mooie bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,
    Ik kan me voorstellen dat dat er even behoorlijk insloeg!! Dat is niet niks hoor meid. Hoop dat je het een plekje kan geven. En gelukkig heb je je hobby nog....lijkt mij dat je dan af en toe afleiding hebt.

    Je hebt een prachtige kaart gemaakt!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Wendy, da's zeker even schrikken! Sterkte hoor.
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, daar zal het jarig Jetje blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een supermooi kaartje Wendy, leuke kleuren en schets!
    Ik wens je nog veel sterkte!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel sterkte Wendy.
    Toch weer een hele mooie kaart gemaakt.
    Geweldig vind ik deze kleurencombinatie.
    Mooi plaatje, fantastisch ingekleurd, allemaal weer zo netjes gedaan.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is weer een prachtig kaartje wendy en een lief stempel gebruikt weer prachtig ingekleurd meid

    leuke detais en mooi hoekje van joy er bij

    sterkte met alles en troost je meid ik kan ook niet altijd alle blogs nalopen daar heb je soms een dagtaak aan en die heb ik ook niet altijd en je verzameld er nog al wat blogs maar ze zijn ook allemaal zo leuk heel af en toe loop ik alles langs maar niet altijd

    dikke knuf roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Wendy, je hebt er weer een hele leuke lieve kaart van gemaakt! Prachtig hoe je ook je lieve Tilda weer hebt ingekleurd, leuke details, echt heel gaaf!!

    En voor jezelf wens ik je een beetje moed. Van mij een dikke knuffel want dit klinkt niet zo mooi...100% arbeidsongeschikt...meis, veel liefs en sterkte!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pff Wendy, zulk nieuws hakt er zeker even flink in zeg! Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven hoor. Ik hoop voor je dat je je kan verzetten in je hobby.
    Deze kaart is iig ook weer heel erg leuk!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooh dat is even schrikken, sterkte meis!!
    Je kaartje is geweldig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy, wat vreselijk wat je te horen gekregen hebt maar laat de moed niet zakken er is nog zoveel goeds op de wereld, al zie je dat nu niet.ik wens je daar veel sterkte mee. Je kaartje is echt prachtig en perfect .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Wendy,
    Ik kan me voorstellen dat dit geen leuk nieuws is maar trek je op aan de leuke dingen in het leven en aan de dingen die je wel nog kan. Je kaartje is heel mooi en prachtig ingekleurd!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach meis....wat vervelend maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je op een gegeven moment er ook wel de voordelen van gaat zien. Ik ben 14 jaar geleden volledig afgekeurd en heb even nodig gehad om het te verwerken maar nu weet ik dat je als je niet hoeft te werken tijd maar vooral energie overhoudt voor leuke dingen. En dan is het fijn om je in je hobby uit te kunnen leven en zulke schattige kaartjes te maken als die je ons hier laat zien. Het is écht een snoepie, ik geniet er weer van.
    Zet hem op hoor meis, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat erg Wendy, dat hakt er inderdaad in als je te horen krijgt dat je voor 100% arbeidsongeschikt bent verklaard, sterkte meis. Ik vind je kaartje echt super de super geworden, wat een toppertje, wat heb je haar geweldig ingekleurd, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy,dat is een hard oordeel wat er dan uitgesproken wordt maar je weet zelf wel wat je wel en niet kan,het zegt verder niets over jóu als persoon.Je kan nu je tijd en energie richten op wat wel gaat en dat is in ieder geval al mooie kaarten maken en als het gaat anderen blij maken met lieve reacties.Je laat nu een dotje van een kaartje zien,ik had deze Tilda nog nooit gezien,wat een leuke.Neem de tijd om alles een plaatsje te geven,sterkte,lieve groetjes en een dikke knuffel,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo lieve schat, het bericht van 100% arbeidsongeschikt is héél naar voor je meisje, maar geniet van de dingen die je nog kan doen, met je lieve vriend, al je bloggertjes die altijd op een mooi kaart van je zitten te wachten.
    Dat maakt het leven ook rijk.
    Jij bemoedigd mij ook ,ik zeg jij kan het ook, vooral doorgaan.
    Ik heb deze prachtige kaart bij Cindy in het echt op de kast staan pronken, dames die Wendy volgen,,, hioj is schitterend.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart ,Wendy , mooi ingekleurd en leuke details. Verder begrijp ik best dat het nieuws een bittere pil is om te slikken. Ik denk ook dat wanneer je deze mededeling verwerkt hebt en je weer meer possitieve kanten ontdekt, er ook veel voordelen aan het licht zullen komen. Sterkte alvast. Maar voor nu telt 1- 100 % geschikt als blogster 2- 100 % geschikt als kaartenmaakster 3- 100 % geschikt als zeer lieve vrouw. Dat zijn er meer possitieve als negatieve en ik ben er zeker van dat het lijstje nog kan aangevuld worden maar daarvoor ken ik je niet genoeg.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaartje is weer heel mooi Wendy, erg leuk.
    Vervelend voor je dat het niet zo goed met je gezondheid gaat. Het zal niet meevallen, maar ik wens je heel veel sterkte en geniet van wat je wel kan doen, dat scheelt misschien.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik kwam bij toeval op je blog en dit is een heel leuk kaartje en mooi ingekleurd.
    groetjes an

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy