Feel free to translate!

maandag 24 december 2012

Gezellige feestdagen!

Hallo lieve bloggers!
Vanavond is het kerstavond......en nog maar een week en dan is het jaar ook alweer voorbij. Ik hoop dat voor velen 2012 een mooi jaar is geweest, waar met plezier op terug kan worden gekeken. Voor mij persoonlijk was het in vele opzichten niet zo'n best jaar en ik ben ook erg blij om aan een nieuw jaar te kunnen beginnen. Maar natuurlijk was een hoogtepunt in 2012 dat ik mijn eigen blog ben begonnen en jullie allemaal heb leren kennen!!! De dieptepunten geef ik een plek en probeer ik het liefst te vergeten. De hoogtepunten ga ik stuk voor stuk onthouden!!!

Het is onmogelijk om iedereen persoonlijk een kerstkaartje te sturen en daarom voor jullie allemaal mijn hartelijke wensen op deze manier:


Het liefst had ik met deze ingekleurde stempel een leuke kaart voor jullie gemaakt maar dat is helaas niet meer gelukt vanwege tijdgebrek en de bekende gezondheidsproblemen. Maar niet minder gemeend!
Ik wens jullie allemaal heerlijke feestdagen en vooral: geniet ervan!

Tot gauw en lieve groetjes,
Wendy

21 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    dat kan ook niet, iedereen post sturen.... Dank je voor je wensen. Ik hoop dat de goede dingen en leuke gebeurtenissen in 2013 voor jou mogen overheersen!
    Hopelijk heb je mijn post al gehad?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jouw post vandaag gehad! Dankjewel en we gaan heerlijk door met bloggen en contact houden!
      GerJanne

      Verwijderen
  2. Hoi Wendy,

    Graag wil je bedanken voor alle lieve, leuke reacties op mijn Blog..Ik hoop dat 2013 een prima jaar voor jou zal worden...Wens jou en je gezin hele fijne Kerstdagen..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Wendy,
    Ons 'nieuwe' huisje is gelukkig klaar en schoon:0) De rest komt in de loop van januari...
    Wij wensen jullie ook hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2013! Hopelijk meer gezondheid!
    grtz Jolanda


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het super tof je als blogvriendin te hebben.
    'k Geniet telkens weer van je geweldige creaties.
    Fijne Kerstdagen en het allerbeste voor 2013.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy, ook zonder kaartje eromheen is Tilda een schatje. Ik wens jou hele fijne feestdagen en hopelijk voor jou een gezond 2013. Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is goed zo meis, ik wens je hele fijne feestdagen
    en hoop dat je alles een plekje kan geven. En dan gauw door naar een beter jaar....Jouw jaar oke
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieverd, wat een prachtige woorden heb je neergezet, Ik schoot er vol van. Ook bedankt voor je lieve woorden op mijn blog vandaag. Wat ben je toch positief terwijl je zo in de lappenmand zit. Je woont te ver anders kwam ik je een dikke knuffel geven. Ik heb ook dit jaar veel op m'n bordje gehad met mijn moeder, ze krabbelt weer op en hoopt op een beter jaar. Ze komt morgen bij mij kerst vieren met de hele familie. Ik hoop dat ze in juni 89 mag worden.
    Lieve schat, ik wens jou en diegene die jou lief zijn hele fijne dagen en all the best voor 2013.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wendy,

    zo komen je wensen zeker bij iedereen terecht leuk gedaan zo...
    En dat 2013 een fijn jaar mag worden.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Wendy wat heb je dit mooi beschreven, ik heb het met je te doen, altijd maar die pijn, niet leuk. Weet dat ik aan je denk, en wat fijn toch dat je zoveel blogvriendinnen hebt gekregen, ik geniet daar net zo hard van, iedere keer weer plezier en genieten. Ik wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne dagen toe en speciaal voor jou wens ik je een super 2013 toe. Ik hoop dat je mijn kaartje inmiddels hebt ontvangen.
    Heel veel liefs van Anita en haar kanjertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Wendy, Ik vind het zo knap dat je altijd zo positief bent, ondanks de dingen die je tegenzitten. Ik wens je het allerbeste voor het komende jaar. En voor wat betreft het blog, ik hoop dat we je creaties en kaarten nog heel lang met elkaar kunnen delen. Ik vind je een geweldig mens! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel, Wendy! Ook jij fijne dagen gewenst en een voorspoedig en creatief 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je even mooi gezegd Wendy. En we gaan ervoor hoor. 2013 moet gewoon beter worden als het afgelopen jaar! Je kan nooit iedereen een kaart sturen en daarom is dit ook heel leuk gedaan. Wens jou ook heel gezellige feestdagen en hoop je leuke berichten en creaties volgend jaar weer te gaan volgen hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het leven valt niet altijd mee Wendy, je moet de moed erin houden hoor want als je de moed verliest dan gaat het bergafwaarts, dat is dus niet de bedoeling, je moet bergopwaarts, je hebt een een toffe vriend die je leven wat aangenamer maakt, weet één ding achter de wolken schijnt altijd de zon. Ook ik wens je fijne feestdagen en een beter 2013 dan wie ook.
    liefs Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne feestdagen en hopelijk gaat het met je gezondheid beter in 2013.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor jou ook hele fijne feestdagen Wendy en de beste wensen voor 2013! Bedankt ook voor je lieve reacties iedere keer op mijn blog!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoop op een beter jaar voor jou in 2013 !!
    De Tilda is werkelijk prachtig ingekleurd daar komt weer een schitterende kaart van dat weet ik zeker :-)
    Wens ik je voor nu nog een hele gezellige oudejaarsavond !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy

    Soms zou ik willen dat ik kon toveren zodat mensen zoals jij eindelijk eens zonder pijn alles konden doen wat ze zo graag willen, en dat zijn dan vaak de gewone dingen die je wil doen wat voor anderen heel normaal is........maar die staan er vaak niet bij stil.
    Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig creatief 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy,
    Ik kwam eerder toevallig op je blog maar ben hier toch wel even blijven hangen. Je maakt ontzettend mooie dingen en ben gelijk volger geworden. Ik hoop voor u dat 2013 veel mooie dingen brengt om te onthouden.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Langs deze weg wens ik je een heerlijk 2013 .
    Veel hobby plezier en een jaar zonder zorgen en pijn.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy