Feel free to translate!

donderdag 25 oktober 2012

Winter Wonderland

Hallo bloggers!
Jaaahaaaa, ik leef nog! Het was een weekje stil rondom mij maar het was me dan ook weer een weekje wel. De kalender stond aardig vol met verplichtingen maar gelukkig ook met leuke dingen. Uit eten is natuurlijk nooit verkeerd en VIP-kaarten bij Doe Maar Symphonica in Rosso is helemaaaaal niet verkeerd! Wat een luxe en wat een verwennerij! Heerlijk om zo'n stukje jeugdsentiment te herbeleven. De meesten die me een beetje kennen weten dat ik na een 'druk programma' weer eventjes een paar dagen moet bijtanken. Geen probleem natuurlijk maar dan is het een beetje stil op Wendy's Place. En nu maak ik dat weer goed want ik ben weer boven water, joehoe! Dus terug naar de orde van de dag: de kerstkaarten! Ik heb er weer eentje af. Niet helemaal kerst maar wel winter, dus in ieder geval...koud!


Komend weekend ben ik weer niet op mijn Place want Wendy gaat een weekendje met vrienden naar Zeeland. Met z'n achten in een groot huis, gezellig! De temperatuur gaat hard naar beneden dus er gaat een hele dikke trui mee de koffer in! De laatste weken zijn we hier in het zuiden wel erg verwend geweest met lentetemperaturen in de herfst.

Ik wens jullie allemaal een fijne avond en veel knutselplezier. En natuurlijk alvast een heerlijk weekend!
Groetjes, Wendy

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Wendy.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wendy dit is een super mooie winterse kerstkaart.
    Heel mooi scrappapier heb je erbij gebruikt.
    Geniet nog maar wat verder van de leuke dingen des levens. Veel plezier in Zeeland.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf kerstkaartje Wendy, daar maak je straks zeker iemand blij mee!!!
    Geniet van je weekendje!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    Lekker druk weekje achter de rug, even bijtanken en dan nu .. een weekendje weg..veel plezier..
    Ik vind je kaartje ook weer super hoor..mooi ingekleurd..prachtig geheel..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje is het geworden Wendy,
    kijk je even in je mail1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt,mooie kleuren lief gekleurd mooi papier als je die krijgt met kerst joepie.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt Wendy. Die stempel is al zo leuk, maar jij hebt met het designpapier er helemaal wat leuks van gemaakt.

    Ik hoop dat je een heel fijn en gezellig weekend hebt in Zeeland!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je zo genoten hebt meid en de pret kan niet op want er komt nog een veelbelovend weekend voor je aan! Je kaartje is prachtig en ziet er heel leuk uit!
    Veel plezier en groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leukerd!
    alvast heel veel plezier komend weekend:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kaart en wat fijn dat je zo geniet......het valt misschien af en toe niet altijd mee meis maar als je van de leuke dingen maar kunt blijven genieten dan is er genoeg over om dankbaar voor te zijn toch???? Fijn weekend en een dikke knuffel van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Wendy wat een superkaart heb je gemaakt. Ik vind de kleuren ook zo prachtig. Een toppertje weer. Heel veel plezier in Zeeland. Geniet ervan meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooi winters kaartje in leuke kleuren Wendy!
    Veel plezier dit weekend!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje, Wendy, en zulke mooie kleurtjes!
    Fijn weekend, geniet ervan (en nog gefeliciteerd met je award :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy